lördag 23 maj 2009

Det blev en kladdkaka igår, orkade även åka till affären o handla.
La mig o vila på eftermiddagen, vaknade 2 timmar senare när Marcus kom hem och började med maten.
Matte, Marcus och Guran gav sig ut och fiska på kvällen. Jag och Jenni parkerade i varsin soffa hemma hos dom och kollade på tv. Eftersom grabbarna var ute så länge hann vi sova några timmar i soffan =)
Idag åkte vi en sväng till nynäs mest för att fylla på marcus öllager. =)
Gick även och kikade lite i affärer och avslutade med willys.
Åt lunch på sjökrogen när vi kom hem.
Marcus packade ihop sig och gav sig i väg till Matte o Guran som sitter nere vid sjön och röker gårdagens fångst.
Själv vaknade jag precis i soffan. Sovit nästan 3 timmar. Kan beror på att det inte blev så mycket sömn i natt.
Vet inte rikigt vad jag ska göra ikväll. Marcus blir nog borta en stund.
Katten som absolut allti måste ligga på tv har kommit åt antennförstärkaren på tvn och hur jag än vrider och vänder på den så får jag inte till det.. Så just nu kan jag bara se på kanal 1.. Inte så värst spännande.. Har dock inte så mycket tålamod till att fixa mottagningen på tvn... Men vad gör man istället.. Fundera på o kanske spela lite Guitar Hero, var ju rätt så länge sen. =)
Hur ser din kväll ut?
Puss o Kram

1 kommentar:

Malin sa...

Hej Frida! Kan inte du lägga upp en lista på vad ni skulle behöva till erat lilla pyre nu när ni ska ha baby shower :)//Malin med familjen