söndag 10 maj 2009

Boktips tack!

Ligger i sängen brevid en snart snarkande Marcus.
Jag är inte alls trött, men går ändå och lägger mig eftersom jag inte vill sitta uppe ensam.
Försöker varje morgon gå upp tidigt så jag ska vara trött samtidigt som Marcus på kvällarna, men så blir det sällan.
Har kollat alla internet sidor jag kan komma på, kollat igenom alla 3 gravidböcker jag har. Alla tidningar är läsa, de böcker jag har är oxå redan lästa.
Behöver därför boktips! Jag är egentligen inte bokläsare.. Har aldrig tid eller tar mig aldrig tid till att läsa. Men nu har jag ju lite för mycket tid...
Läser helst pocket, så där lagom tjocka, annars känns det som jag aldrig kommer läsa ut.
Någon som har något bra tips?
Mamma kanske kan ta med sig någon bok om ni kommer ut i helgen!?
Rädda mina kvällar! =)
Puss o God natt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!
Har en del bra böcker om du vill låna? Vad önskas?

Sköt om er!

Anonym sa...

//kicki