onsdag 29 april 2009

Onsdag

Hej!
Redan onsdag.. Solen skiner, blåser aningen för mycket för att man ska kunna sitta i solen o ha mys. Inte så jättevarmt här längst kusten eftersom vattnet fortfarande inte är så varmt..
Kanska ska skrapa lite på huset? Pyssla? Städa?
Ska ta en liten promenad till postlådan och lägga på ett brev, ungefär så långt jag pallar o gå..
När bilen sen funkar igen ska jag nog åka och kika lite på bebiskläder..
Många köper ju aslångt innan bebisen kommer.. Så jag känner att jag ligger efter lite.
Beställde en t-shirt från sweden rock i julas.. O den är så stor så pyret kommer nog inte kunna ha den förrens om ett halv år/år. (vet ju att både mamma o svärmor köpt en massa kläder)
Men i prylväg är vi väl ganska så klara.
Vi har spjälsäng o en sovkorg till de första månaderna, matstol, bilstol, barnvagn (som svärföräldrarna köpt). Alla kompisar är ju så generösa så de lånar ut de mesta om det är något man saknar.
Min svägerska har tänkt att ordna en 'babyshower' (hette det så) Ett litet party för bebisen som då får en massa presenter. =)
Nä om man ska ut o fånga dagen kanske!?
Puss o Kram

Inga kommentarer: