torsdag 30 april 2009

Morrn Morrn!
Uppe o hoppa tidigt idag.. eller iaf en timme tidigare än vanligt.
Har bestämt mig för att åka hem till mamasen o papsen idag!
Ska åka med 10.39 bussen.. *usch* men men.. det är ju inte varje dag man åker kommunalt så det ska väl gå bra! Mamma slutar tidigt idag så vi ska ses på pendeln o göra sällsis sista biten hem.

Har precis förberett inför kvällen.. Det är ju valborg idag. (tiden går galet fort)
Räknat kassan, hoppas växelpengarna räcker. Kom inte med 500lappar ikväll om ni inte ska storhandla. =) Även skrivit ut lappar med priserna på.
Så får jag inte glömma att ta med partytältet!

Satt ute i solen igår och drömde mig bort..
Tänkte på förra sommarn! När himlen var blå och solen värmde. När vi alla var på nåttarö o campa. o alla andra gånger vi var ute på sjön!
Älskar!
Undrar hur den här sommarn blir. Jag lever ju för att få åka på sjön. Lägga till vid en solig strand. Sola, bada o bara ha det bra hela dagen. Åka hem och grilla eller svänga förbi utö o äta där..
Ser mig själv o Marcus sitta på källviksudd (närmaste badplatsen) med lilla pyret på en filt ( trängas med alla andra barnfamiljer =) )och vinka till våra kompisar som åker förbi i sina båtar på väg ut över mysingen för att tillbringa ännu en solig dag på en härlig strand!

Blir glad då när våra kompisar säger att det finns barnvagnsplats i deras båtar! Y
Kan ju inte bestämma så mycket nu, vet ju inte alls hur livet är om 2 månader. Hoppas så klart på det bästa och att allt ska gå bra.
Det blir ju vad man gör det till och jag hoppas iaf att få komma ut på sjön nångång i sommar.



Ha en bra dag!
Puss & Kram

Inga kommentarer: