tisdag 28 april 2009

andra dagen hemma

jaha då har min andra ledig dag gått..
Kontigt att tiden ändå går fast man inte gör så mycket..
Funderade på att hitta på någonting imorrn. Men eftersom jag inte har någon bil finns det ju inte så mycket man kan göra.. Åka buss finns inte riktigt i min värld..

Har pysslat lite idag. Fick ideen av mamma att man kan göra presentpåsar av alla tapetkataloger som jag släpat hem. =) Blir ganska så fina faktist.







Annars har jag nog inte gjort så mycket. Bokfört massa muskö if papper, pysslat på tomten, diskat, dammsugit o plockat lite..
Planterade stockrosor som jag fick av mamma i helgen.

Fick även denna blomma, eller om det var klöver??
Och en blå jättefin hortensia som jag verkligen ska få att överleva! Den rosa jag fick häromveckan vissnade blommorna på. Bladen ser fortfarande bra ut så den är ju inte dö iaf.. Hoppas blommorna kommer tillbaka! Tack Älskade mamma!!



Puss o Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättesnygga påsar! Bra till marknaden i höst.
Du säger att du inte gjort så mycket hemma....Jag tycker du gör mer på en dag än va somliga hinner på en vecka!
Men jag tycker du ska försöka med konsten att göra ingenting alls. För sen har du inte en chans, då kommer du verkligen ha fullt upp!
Älskar dig (er)! Puss puss