måndag 9 februari 2009

Mvc

Idag var det andra gången jag var på mvc.
Visste inte rikigt vad d skulle hitta på. Började med att ta lite prover o så fick jag en massa papper på provsvar. Allt var kanonbra. Mina värden har inte sjunkigt mycket alls. Ganska vanligt att dom gör det.
Det roligaste var att man fick lyssna på bebisens hjärtljud. Jättehäftigt. Hörde även hur den sparkade och rörde sig där inne. =)
Hela 2 kilo har jag gått upp sen i november. Haha Tjockis!

Åkte förbi verkstan o hälsade på pappa innan jag åkte vidare till jobbet.
Var en ganska så bra dag. Lagom lugn.

Imorgon ska jag ta hand om Jempas dotter. Stackarn ligger hemma med feber och Jempa måste till jobbet. Då får man öva lite på att vabba. =)

Börjar ju bli lite brottom att göra klart i huset oxå.. Flyttar ju nästa helg.
Har inte mycket tid alls i veckan till att jobba.. Men men.. det löser sig.

Sov gott!
Puss o Kram

Inga kommentarer: