söndag 11 januari 2009

Redan söndag

God Afton.
Helgen har gått lika fort som alla andra helger..
Inte fått så mycket gjort..
Somnade ju som vanligt i soffan i fredagskväll efter att vi kikat på lets dance. Missade vem som åkte..
Gick upp vid halv 11 på lördagen. Marcus sandade lite vägar innan han åkte upp till huset.
Jag slipade och grundade väggar i huset innan vi åkte hem för att äta lunch.
Efter det var jag så slut att jag var tvungen att lägga mig på soffan o sova 1½ timme.
Åkte sen tillbaka till huset och pysslade lite. Rev innerväggar o tak i de som ska bli vårat sovrum, Marcus jobbade på i badrummet.
Avslutade dagen med middag hos ett par kompisar. Blev råddjursstek av råddjur som Marcus själv skjutit. =) Jättegott!
Efter mat och fika blev det nya tidens sällskapsspel, Wii. Så det blev några timmars skratt och hög koncentration. =)

Idag sov vi galet länge. Va nog inte uppe förrens efter 11. Jätteskönt tyckte jag iaf att få sova ut.
Marcus skyndade iväg till huset för att fortsätta kaklingen. Jag småpysslade lite här hemma. Packat lite och småstädat.
På eftermiddagen kom Marcus mamma o pappa förbi o hälsade på.
Grillade korv uppe vid huset.
Marcus fick badrummsväggarna färdigkaklade. Såå fint det blir.
Åkte sen hem och tände grillen för att grilla vildssvin.

Sitter nu i soffan och kikar på när trolkarlkarna avslöjar sina hemligheter. =)

Hoppas att den kommande veckan blir bra. Inte behöva ha ont i huvudet varje dag och inte behöva vara så trött...

Puss o Kram

Inga kommentarer: