torsdag 8 januari 2009

Projekt Huset & lite gnäll

Hej Hopp!
Nytt år, ny blogg. =)
Bad syrran pimpa till den lite. Hon som kan sånt här. Tack!



Måste få klaga av mig lite.. Är inte så nöjd med att vara jag just nu.. Eller iaf inte hela tiden..
Så galet trött, skulle jag lägga mig ner, vilken tid som helst på dygnet skulle jag somna. Och pga min trötthet har jag ont i huvudet till o från nästan varje dag... Hjälper inte rikigt och gå o lägga sig tidigt eller sova länge. Måste sova just när jag känner mig trött... =/

Å så är de det där med att frysa.. Frysa kommer nog bli min död en vacker dag..
Sitter nu i soffan iförd linne, t-shirt dubbla tjocktröjjor, mjukisbyxor, strumpor, tofflor och en fleecfilt. skulle egentligen vilja ha vantar oxå.. Är väl 19-20 grader här inne.. dock så drar det från nästan varje fönster...
Marcus köpte pellets igår.. Det har höjt priset med 20 spänn!!!
Rena rånet tycker jag, men tanke på att all värme inte går in i huset..
Går nästan 2 säckar pellets varje dag, blir ca 120 spänn.... Galet ju..
Hoppas sommarn kommer fort!!


Här är lite nya bilder från huset. Har några i kameran oxå som jag ska lägga upp någon dag.







Framsidan på huset


Solnedgången


Vedboa



Vägen upp till huset. Inga roliga trappor. Men snart kommer John och grävmaskinen och gör en bilväg upp =)


Ha en bra kväll!! Jag ska vika tvätten ja.

Puss o Kram

Inga kommentarer: