fredag 9 januari 2009

Äntligen Fredag

Äntligen fredag!

Värker i kroppen så jag nästan börjar gråta, å då har man bara jobbat i 3 dagar. =/
Skulle vilja bada i zon.

Skönt iaf med kort vecka, så skulle det allti va.
Ätit middag och sitter nu i soffan, blundar jag kommer ja somna.
Ska försöka se Lets dance lite senare. Å äta popcorn. =)
Papsen fixade en massa banankartonger till mig som jag ska ha och packa i.
Lagom stora o lätta att bära. Tack Tack!
Så då är ju helgen räddad. Man kan ju packa sånt som man ändå inte använder varje dag.
Så ska jag väl upp till huset o jobba lite. Marcus har som mål att få badrummet färdigkaklat.
Här kommer lite bilder.

från kontoret in mot köket.
det här lilla kommer bli vårat tillfälliga sovrum.

från vardagsrummet
Marcus ska börja kakla
En vägg nästan klar. Vitt, matt, 20*25. Snyggt!!
Dags att byta plats på fönster och ytterdörr
hallen är nu inte hall längre
gamla sovrummet har nu blivit hall
Från utsidan. Framöver kommer det att bli bilväg upp och en altan runt halva huset- =)
Ha en bra Freedag!
Puss o Kram

Inga kommentarer: