onsdag 12 augusti 2009

Så börjar denna dag lida mot sitt slut.
Fick pannkakor till middag.Marcus fick ta Hugo efter maten medan jag tog en lång dusch. Plockade lite och diskade.Var sen tvungen att ta Hugo eftersom han skrek så mycket.Lite hungrig och mycket trött. Så han e som vanligt. Äter lite, gnäller, äter lite o sen gnäller igen.Får ta en lång promenad i morgon och se om det hjälper eftersom han brukar sova ganska bra när man är ute och går. Jag tror hans gnäll beror på att han är trött och har ont i magen.Eftersom han vaknar när han pruttar och sen har svårt att somna om är det nog magen som bråkar.Jag är iaf glad för att han mår bra på nätterna. Då säger han minsann inte ett ljud!
Knackade på dörren efter att vi ätit. Som vanligt sa ja "kom in" och väntade på att någon skulle öppna och gå hela vägen in i v-rummet. Men personen stannade i hallen och sa Hej. Kunde inte rikigt känna igen rösten så jag reste mig upp och gick ut i hallen, till min förvåning var det Lillebror som stod i dörren! =) Han och hans kompis hade inte mycket och göra och tog en spontantripp ut till muskö. Roligt tycker jag!
Nu är det snart läggdags. Marcus ligger på ena soffan och sover, Hugo ligger här i min famn o sover. Även Sarek ligger här inne och sover.Tror nästan jag sover för mycket. Sov nog nästan 12 timmar i natt.Ska försöka gå upp tidigt imorgon och kanske ta en powernap på dagen istället.
Puss o Kram

Inga kommentarer: