torsdag 13 augusti 2009

Gick och la mig vid 1o igår.
Hugo hade ju somnat i min famn så jag la ner honom i korgen och bad en bön att han skulle fortsätta sova, och det gjorde han.
Till kl halv 12. Fick iaf bre ut mig en liten stund i sängen.
Efter det sov jag ganska dåligt. Vaknade nästan varje timme.
Gick inte upp förens halv 11 idag så jag är iaf utvilad.
Jo, gick ju upp med Marcus vid halv 7 och åt frukost innan jag gick o la mig igen.
Ammade Hugo tills han somna. Åt lite lunch. Va med Hugo en stund eftersom han vaknade.
Hann nästan hänga upp all tvätt innan det var dags för Hugo att vakna igen. Han är ingen långsovare på dagarna. Han piggnade till när vi bytte blöjja så då satt vi o titta o prata en stund, men nu är han trött igen.

Ska gå en sväng så han får sova i barnvagnen. Komma ut o få lite frisk luft.

Mina gamla tjejkompisar från Älvsjö skulle egentligen kommit ut idag. De frågade om jag kunde komma och hämta i ösmo eftersom bussarna tydligen inte passa men eftersom vi inte har några rutiner än vet jag ju inte om Hugo sover eller äter så jag sa nej. Några timmar senare kom ett mess som sa att ena tjejens son blivit sjuk så det får komma ut en annan dag. Det var ju typiskt att han skulle bli sjuk just nu. Vi har ju inte setts sen i våras ju.

Puss o Kram

Inga kommentarer: