fredag 22 september 2017

Misslyckad överraskning och bröllopsbild

Hej på er!
Hoppas ni haft en fin fredag så här långt!?
Direkt när barnen slutade skolan åkte vi till haninge.
Barnens farmor och jag hade pratat ihop oss om att åka och
bada och även faster och kusinerna skulle med.
När vi är i höjd med simhallen (jag hade inte sagt något innan utan
tänkte att det skulle bli en överraskning) säger Hugo att Torvalla
är det tråkigaste simhallen varpå jag svarar att vi ska ju bada här idag.
Idun skiner upp som en sol med Hugo bryter ihop.
9 gånger av 10 blir det alltid så här när vi ska göra något.
Oavsett om vi bestämmer något ihop eller om jag överraskar. Suck!
Efter flera minuters prat gav han med sig och kunde tänka sig att 
gå in och bada en liten stund.
Vilket blev riktigt bra. Premiär för Elvira som verkligen gillade det.
Dock blev hon frusen rätt så fort.



Som alltid när jag lämnar ön har jag en lista på saker som ska inhandlas
och det blir en del småstopp innan jag kan åka hemåt.
Hann precis få i oss lite middag innan det var läggdags för Elvira.
Marcus är iväg med jobbet så jag passar på att pyssla med mitt
medans jag lyssnar på idol.
Slår in några paket, uppdaterar websidan och rensar lite i gästrummet.
Blir alltid så fullt med skräp där.

På begäran kommer här en mobilbild som jag låna på mig och min man. =)
Lovar att visa mer bilder så fort jag får några av fotografen.


Kram!

1 kommentar:

Therese sa...

Sååå fina är ni 💕 Och det där med överraskning känns igen... men brukar bli bra ändå i slutänden. Men trist då man vill göra det lilla extra. Kram