tisdag 20 oktober 2009

Efter att jag ätit lunch igår kom Marcus mormor och morfar förbi för att hitta på Hugo
Han vaknade efter ca 20 min ute i barnvagnen så jag kunde visa upp honom.
Eftersom han fortfarande var trött passade jag på att klä på oss och gå ut när mormor och morfar åkte. Han var då för trött för att skrika och för envis för att somna. Blev en kort promenad ner till badplatsen, när vi nästan var hemma somnade lilleman. Lämnade honom ute i barnvagnen när vi kom hem. Där sov han säker över en timme till Marcus tyckte synd om honom för att han låg ute i kylan (fullt påklädd och enligt mig inte frös alls) Så några minuter efter att Marcus tog in honom vaknade han.
Han var då vaken fram till 22. Tog bara en kort powernap när han åt så lite övertrött var han allt när det var dags att sova. Sov 4 timmar, åt och somnade. Sov 5½, åt och somnade. Nu har han sovit 2½ timme och inte vaknat än. Han har gnällt några gånger men då har jag låtit honom ligga och somnat om.

Har nu hunnit äta frukost, slå på tvättmaskinen och tänt en brasa. Ska väl klä på mig och göra mig iordning.

Puss o Kram

Inga kommentarer: