måndag 15 juni 2009

God Förmiddag!
Precis ätit frukost och gjort lite eld i kaminen. Bara 19 grader inne. 22 är lagom. =)
I fredag kollade vi prison break o somnade i soffan..
Gick upp tidigt i lördags. Marcus skulle iväg och slänga en massa skräp hos srv och sen vidare till nynäs för att köpa dela till bilen. (allti något som e fel)
Eftersom mamma, pappa o lillebror skulle komma ut och sälja loppisgrejjer vid sjökrogen gjorde jag en massa mackor, köttbullar med röbetsallad och ägg mackor. Blev lite fruktsallad oxå.
Kom ner till sjökrogen vid 11tiden och reste upp våra bord och plockade upp alt krimskrams.
Vädret var ju så där. Kom en massa regn framåt eftermiddagen. Ändå ganska mycket folk. Lite klirr ikassan blev det.
Kvällen var lugn. Grillade kött till middag. Marcus och pappa åkte ut med båten och fiska, jag och mamma spelade buzz på ps.
På söndaen var det tänkt att vi skulle stå på loppisen igen. Regnet hade vräkt ner hela natten och hela morgonen så vi bestämde oss för att stanna hemma istället. Åkte bara ner för att äta lunch.
Alltid lika kul när mamma o pappa kommer ut till oss. Å den här gången var ju även Lillebror med!! YYY
Ska städa lite idag. Blir ju lite skitigt när det varit folk här, och när det regnat ute. Katterna är även dom rätt duktiga på att skita ner med katthår och kattsand.
Finns lite tvätt och tvätta oxå.. Jippi! Kanske jag inte behöver vara så rastlös idag.
Pappa tippa på att bebisen ska komma idag. Helt ok för mig. Har faktist lessnat på magen nu, även fast jag vet att jag kommer sakna den när den är borta. Men det är jobbigt nu när man inte kan röra sg ordentligt, man har ont och värk i kroppen och bara läängtar och är sååå nyfiken på pyret som är där inne. Vem är du?
Nu går man ju hemma gratis oxå eftersom F-kassan inte vill betala havandeskapspenning 10 dagar innan beräknad födsel...
Ha en bra dag!
Puss o Kram

Inga kommentarer: